پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250778
تمايل مردم به مصرف گوشت مرغ در سايه گراني گوشت قرمز
تاریخ انتشار : 1400/03/17 07:39:07
نمایش : 1270
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان شهرکرد گفت: گران شدن گوشت قرمز باعث روي آوردن مردم به استفاده از گوشت مرغ شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ عبدالرضا علي‌محمدي دادستان عمومي و انقلاب شهرستان شهرکرد، در ستاد تنظيم بازار چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: در بحث مرغ، مشکلاتي زيادي را شاهد بوديم، زماني مشکل تأمين نهاده‌هاي دامي بود، سپس گراني‌ها و عدم تزريق مرغ به بازار پيش آمد و بعد از آن خروج غيرقانوني مرغ از استان را شاهد هستيم، اما با وجود همه اين‌ها بايد مرغ تأمين و در اختيار مردم قرار گيرد.

وي افزود: گران شدن گوشت قرمز باعث روي آوردن مردم به استفاده از گوشت مرغ شده است.

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان شهرکرد ادامه داد: چهارمحال و بختياري خود توليدکننده مرغ است اما برنامه‌ريزي خوبي در اين خصوص صورت نمي‌گيرد، چرا بايد از جوجه‌اي استفاده شود که مشکل دارد و بعد از 45 روز به وزن مناسب نمي‌رسد.

علي‌محمدي عنوان کرد: نبايد از خود صلب مسؤوليت کنيم و تقصير را به گردن ديگران بيندازيم، مشکلات را بپذيريم و حرف صحيح را به مردم بزنيم، مردم چگونه مسؤولان را قضاوت خواهند کرد؟ آيا نظر آن‌ها اين نيست که مديريت استان نتوانسته از پس مديريت بازار مرغ بربيايد.

وي خاطرنشان کرد: وضعيت حال حاضر بازار مرغ در چهارمحال و بختياري به‌گونه‌اي نيست که حتي براي يک روز کشتارگاه‌ها تعطيل شود، بايد بررسي شود که مرغ از چه مسيرهاي از اين استان خارج مي‌شود، واقعاً اين وضعيت بازار پسنديده مردم نيست.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html